Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád obchodu www.mametohezky.cz

Zákazník nese odpovědnost za používání šperku při výskytu raritních onemocnění.

Při uplatnění reklamace je zákazník povinen odeslat reklamovaný produkt zpět prodejci.

Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:

kdy prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší

je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny

jde-li o zboží použité a na tomto základě je sjednána sleva z kupní ceny a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím

je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným skladováním, užíváním, nesprávnou údržbou, neodborným zásahem kupujícího nebo mechanickým poškozením zboží

vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci

používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými teplotními vlastnostmi, vlhkostí, prašností, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které jsou prodejcem nebo výrobcem určeny (více informací naleznete v sekci “Často kladené otázky“ – Jak pečovat o šperky)

poškození v důsledku vyšší moci

Pokud jste zboží obdželi s vadou, nebo se vada projevila do 24 měsíců od převzetí vaší objednávky, máte nárok na reklamaci. Projeví-li se vada v průběhu 6 (šesti) měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Prodávající doporučuje kupujícímu prodávajícího o uplatňované reklamaci informovat předem na e-mail shop@mametohezky.cz, formulářem viz. stánka „Reklamace a vrácení“ či písemně.

Prodávající při zasílání doporučuje zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Pro usnadnění a zrychlení vyřízení reklamace je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad – fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

Náklady na vrácení při odstoupení od smlouvy hradí kupující.

Je-li vada odstranitelná, může se kupující domáhat

(a) opravy, nebo

(b) doplnění toho, co chybí

(c) přiměřené slevy z kupní ceny

Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může kupující

(a) odstoupit od kupní smlouvy, anebo

(b) se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny

Prodávající o reklamaci rozhoduje ihned, ve složitých případech do 3 (tří) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 (třiceti) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.